Logo Loading

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Snack Delight

2650 Hvidovre

CVR nr.: xxxxxx

Telefon: 12345678

E-mail: kontakt@snackdelight.dk

Disse handelsbetingelser gælder, når du opretter et abonnement eller køber produkter hos www.snackdelight.dk.

Når du opretter dig hos Snack Delight, skal du samtidig acceptere handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter dig som abonnent.

Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne. Varsling af ændringer vil ske i overensstemmelse med gældende regler. Du kan til enhver tid læse den nyeste version på www.snackdelight.dk. Hvis der sker ændringer i dit abonnement, sender vi selvfølgelig en e-mail til dig.

Sådan fungerer dit abonnement

Du opretter dit abonnement på vores hjemmeside www.snackdelight.dk. Her vælger du hvilken snackboks du ønsker, og til hvor mange personer. Herefter modtager du en kvittering på dit valgte abonnement via den e-mail, du har angivet. Dit abonnement er fortløbende og fornyes automatisk hver d. 1. i hver måned.

Vi sender din første boks 3-4 hverdage efter din bestilling. Herefter afsender vi dine kommende snackbokse i starten af hver måned.

Bestiller du din snackboks efter d. 20 i måneden, vil du dog først modtage den i starten af den kommende måned. På denne måde undgår du at få 2 leveringer lige efter hinanden.

Dit abonnement er et løbende abonnement uden binding.

Du kan altid ændre dit abonnement, sætte det på pause eller opsige abonnementet ved at skrive til kundeservice på kundeservice@snackdelight.dk. Læs mere under punktet ‘opsigelse eller pause.’

Levering

Vi sender til hele Danmark. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.

Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).

Dine varer kan sendes med PostNord eller DAO.

DAO 365 leverer ved din hoveddør. Bemærk at med DAO 365 accepterer du, at distributøren må stille varerne ved din hoveddør uden at du kvitterer for dem.

Priser og betaling

Snack Delight modtager betaling med PayPal eller Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte varer.

Hos Snack Delight tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Alle priser er i danske kroner inkl. moms og afgifter.

De oplyste priser på et abonnement er inkl. Leveringsomkostninger .

Ved køb af produkter der ikke indgår i et abonnement er fragtprisen 49 kr.

Når du opretter dit abonnement, gennemfører du dit køb med en kortbetaling, hvor vi automatisk trækker betalingen for dit abonnement hver måned.

Vi opkræver ikke gebyr ved betaling.

Betalingsbetingelser

Når du opretter dit abonnement, giver du automatisk Snack Delight lov til at trække betalingen for dit abonnement løbende hver måned, indtil du opsiger dit abonnement eller sætter det på pause. Betalingen bliver først trukket ved afsendelse af din vare, og du vil i den forbindelse modtage en kvittering via e-mail.

Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Det er dit ansvar, at der er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har benyttet ved tilmelding, så vi kan trække betalingen.

Snack Delight bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer, og at Snack Delight ikke har adgang til disse.

Sker der ikke betaling for din snackboks vil du ikke modtage din vare.

Opsigelse eller pause

Dit abonnement er uden binding, og du kan til enhver tid opsige det. Dog skal det ske senest d. 20 i måneden forud for din næste levering.

Send en mail til kundeservice@snackdelight.dk og oplys at du vil opsige dit abonnement.

Husk at skrive dit fulde navn, e-mailadressen som du tilmeldte dig med og dit telefonnummer, så ordner vi resten.

Du må også meget gerne skrive hvorfor, du ønsker at opsige, da vi altid arbejder på at forbedre vores løsninger. Bemærk, at du ikke kan opsige dit abonnement ved blot at returnere kassen med dine måltider eller lade være med at betale.

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du en e-mail med hvor vi bekræfter din opsigelse.

Ønsker du at sætte din levering på pause under ferie, eller ønsker du ikke snacks i en periode, kan du nemt sætte dit abonnement på pause ved at skrive til os på kontakt@snackdelight.dk. Der gælder samme regler om varsling som ved opsigelse,

Fortrydelsesret

Der gælder ingen fortrydelsesret på fødevarer.

Reklamationsret

Vi bestræber os altid på at levere gode og mangelfrie varer. Skulle der være noget du er utilfreds med eller som du synes vi kan gøre bedre, hører vi meget gerne fra dig, da vi altid arbejder på at optimere vores virksomhed.

Der gælder reklamationsret efter købeloven.

Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet.

På den måde kan vi reagere hurtigt og give dig en bedre service.

En reklamation vil altid blive besvaret via e-mail.

Bemærk, ved DAO reklamation på en pakke der er beskadiget eller forsvundet under forsendelse, skal dette reklameres overfor Snack Delight og DAO inden for 7 dage, ellers bortfalder reklamationsretten og vi kan ikke erstatte din pakke.

Search

Søg efter snack-abonnementer og snack-opbevaring eller opskrifter og artikler med gode råd .......